Kundtjänst

Vi är en modern E-handel som använder oss av dropshipping.

Med dropshipping sparar man ett led i leveransen då man levererar
på ett miljömedvetet sätt varorna direkt från Grossist till Slutkund.

Har du frågor eller funderingar?

Har du frågor eller funderingar hänvisar vi dig i första hand till samlingen med vanliga frågor nedan. Om du inte hittar något svar där är du välkommen att höra av dig via kontaktformuläret som också finns på den här sidan. Vi svarar givetvis så fort vi kan!

Kontakta oss

Vanliga frågor och svar

Får vem som helst handla på Zoogarner.se?
Endast myndiga personer (över 18år) får ingå avtal och genomföra en beställning på Zoogarner.se.
Hur gör jag om jag ångrar mitt köp?
Du kan ångra ditt köp upp till 30 dagar från det att du mottagit din vara. Vid retur är det du som kund som står förreturfrakten, du kan välja valfritt fraktsätt. Hygienartiklar såsom tikskydd och schampoo finns det ingen returrätt på.Returen skickas till :ZoogarnerRabbsta 9731 91  KÖPING
Hur lång är leveranstiden?
Vi packar och skickar normalt din order inom 24 timmar. Normalt är leveranstiden 1-3 dagar.
Jag har mottagit en felaktig vara, hur gör jag nu?
Om du har mottagit en felaktig vara, dvs. En vara som inte är den du beställde ska du kontakta oss på info@zoogarner.seså att vi kan avhjälpa den felaktiga leveransen.
När får jag min orderbekräftelse?
När du genomfört en beställning från Zoogarner.se skickar vi en orderbekräftelse till din e-post. När ordern skickas från vårt lager får du ett mail till att orden är färdigbehandlad.
Vad är dropshipping?
Dropshipping fungerar som så att varan skickas direkt från Grossist till Slutkund.Det är ett miljövänligt sätt då det bara blir en leverans av varan istället för två.